Servisec ökar takten inom parkering.

Servisec ökar takten inom parkering med två topprekryteringar och egen lösning för telefonparkering -ServiSMS.
Den första 1 juni utökades teamet på Servisec för fortsatt utveckling av affärsområdet parkeringsövervakning. Två viktiga rekryteringar gjordes och samtidigt lanseras den egna betalningslösningen ServiSMS.

Som affärsområdeschef har bolaget rekryterat Linus Fredriksson som har 15-års erfarenhet och kunskap inom bevakning och parkering. Linus blir ansvarig för att utveckla detta affärsområde med en parkeringstjänst som håller hög kvalitet i såväl service, anpassningsbarhet och med en attraktiv betallösning.

I samband med detta rekryterades även Charlie Somers som arbetsledare, där han initialt har ansvar för att sköta uppdraget mot Humlegården. Charlie en har lång och gedigen erfarenhet av att arbeta kundnära med fastighetsägare inom parkeringsbranschen och att säkerställa en serviceorienterad leverans med gott resultat.

”Vi på Servisec är mycket stolta över att lyckas få med Linus och Charlie i vårt team, där de kommer kunna tillföra mycket med sin gedigna branschkunskap och erfarenhet. Till hjälp har de vår egna betalningslösning för telefonparkering ServiSMS, med förmodligen marknadens mest användarvänliga funktion för att starta och avsluta parkering. Dessutom kan vi på ett enkelt och snabbt sätt kundanpassa vår lösning för olika ändamål och behov hos olika fastighetsägare.” säger VD och medgrundare Fredrik Linder.

ServiSMS – ökar lönsamheten & minskar administrationen.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Fredrik Linder, Grundare & VD | E-post: fredrik.linder@servisec.se
Linus Fredriksson, Affärsområdeschef Parkering| E-post: linus.fredriksson@servisec.se
Marie Tjeder, Marknad & Kommunikation | Mobil: +467067960 13| E-post: marie.tjeder@servisec.se

PM parkering 20180625 FV